Skip to Content
קולקציה חדשה של רקעים לצילום נחתה באתר

בעוד 12 מפגשים גם אתם
תוכלו להכין כאלו!

תמונת פרופיל למייל שירי

אז למה בכלל החלטתי לפתוח

קורס בוטיק לעיצוב גרפי

שירי לוי

היושששש׳ אני שירי, למדתי בשנקר תואר שנקרא ״תקשורת חזותית״. במהלך הלימודים למדתי המון…

אבל… ויש אבל אחד גדול.

  • את הידע והניסיון האמיתיים, למדתי לבד במשך 15 שנים בתחום. אין יום שבו אני לא משקיעה זמן בהעשרת הידע שלי בתחום ובחיפוש אחר טרנדים, כלים ושיטות עבודה ייחודיות. מעולם לא הייתי שכירה בתחום העיצוב הגרפי, עבדתי ואני עדיין עובדת כעצמאית עם לקוחות מכל הסוגים והתחומים כמו – מיקי בוגנים, בננהוט, סוכנות itm models, עיצבתי לאנה זק, בן אל תבורי, אוריה עזרן, גלידה גולדה, פרטנר-אייקונז, קים אדרי, שני אלון, מור סילבר ועוד המון לקוחות מעניינים. תמיד חיפשתי את הסגנון האחר, את המיוחד, כזה שיראה חו׳׳ל, ולא מצאתי שום קורס בארץ שמלמד איך לעשות גרפיקה בסטייל כמו שאני מדמיינת.
  • לא בא לי שזה ישמע שחצני, אבל ב 3-4 השנים האחרונות קיבלתי מאות הודעות ובהן בקשות לקורסים/לימודים או ליווי בתחום העיצוב הגרפי.
    • אז סוף כל סוף החלטתי לפתוח קורס בוטיק לעיצוב גרפי
    • בו אחשוף בפניכם את כל הסודות שלי בתחום, ההשראות הכי שוות שלי, אתרים מעניינים שאני לא זזה בלעדיהם ועוד המון ממתקים גרפיים.
    • המטרה הכי חשובה עבורי היא ללמד אתכם ידע סופר רלוונטי-כזה שתוכלו להתפרנס ממנו במהירות.
    • יש המון מסביב, אבל הכנסתי פנימה רק את התכלס!
    • את כל מה שקריטי עבורכם כמעצבים גרפיים, בלי למשוך את הזמן,
    • ובלי ללמוד דברים מיותרים שאף אחד ממילא לא יבקש מכם. 
    • או כמו שאני אוהבת לקרוא לזה- ״כל מה שצריך תכל׳ס, בלי חארטות״. 

    אז מה הן התוכנות הכי חשובות שתכירו 

    פוטושופ אילוסטרייטור פרוקרייט

    בקורס שלי – 12 מפגשים פרונטליים שבהם נצלול עמוק אל תוך התוכנות החשובות

    ILUSTRATOR + PHOTOSHOP +PROCREATE (iPAD)

    נעבוד על החומרים הכי עכשווים שיש, נוציר כמעט מכל שיעור פרוייקט שתוכלו להעלות לרשתות החברתיות ולהציג בתיק עבודות שלכם.

    חשוב שתבינו

    אילוסטרייטור ופוטושופ הן תוכנות פשוט ח-ו-ב-ה לכל מעצב (אני לא מסוגלת לדמיין יום בחיי בלעדיהן). בנוסף, תוכנת פרוקריאייט- זו תוכנה בה אני מאיירת באייפד בלבד ובעזרתה מוסיפה מלא סטייל וייחודיות לפרוייקטים שלי.

    ILLUSTRATOR

    01

    התוכנה המושלמת בייקום לעיצוב גרפיקה וקטורית. תוכנה זו מאפשרת לנו ליצור הכול –
    איורים וגרפיקות לאתרי אינטרנט ולאפליקציות, סמלי לוגו, אייקונים, אריזות, שקיות, שילוט, פוסטרים,
    כרטיסי ביקור, פלאיירים, והרשימה היא אינסופית.

    אילוסטרייטור היא תוכנה עוצמתית וחשובה בתחום – ניתן לעבוד בה עם טקסט (טיפוגרפיה), או לצייר ביד חופשית. היתרון הענקי שלה הוא – התצוגה החדה והאיכותית שתמיד תישמר, בכל גודל. (על משאית ענק או על מדבקה קטנטנה).
    אני מ כ ו ר ה לאילוסטרייטור, אין פרוייקט שבו אני לא משתמשת בתוכנה הגאונית הזו.

    גרפיקה לכבוד היום הולדת של בן אל תבורי. עבודה בתוכנת אילוסטרייטור

    PHOTOSHOP

    02

    פוטושופ היא תוכנה בעלת אינסוף אפשרויות בעריכה וריטוש תמונות, עריכת אובייקטים, עבודה עם צבעים, אפקטים, חיתוכים, מברשות, מסכות ושכבות. פוטושופ מבוססת פיקסלים, ולכן היא התוכנה המושלמת לעיצוב תמונות לרשתות  החברתיות, מודעות, באנרים, תמונות לאתרים, עיצוב ניוזלטרים וכו’… בפוטושופ – הגודל של הקבצים ומשקלם יהיה מדוייק במיוחד עבור האינטרנט /פרינט.

    אני קוראת לפוטושופ ״תוכנת קסם״ – בעזרת כמה פעולות ניתן לשנות תמונה מקצה לקצה ולהפוך פרוייקט רגיל ומשעמם לסופר יצירתי ומעניין. תוכנת פוטושופ היא באמת החיים עצמם! אי אפשר לזוז בלי פוטושופ.

    פוטושופ פרופיל לאתר

    עיצוב קולאז׳. עבודה בתוכנת פוטושופ

    PROCREATE

    03

    אפליקציה לעבודה באייפד – בעלת מגוון מברשות וטכניקות עבודה שונות וסופר מגניבות. בפרו קריאייט הצבעים מתמזגים אחד עם השני כמו צבעים אמיתיים, כך אפשר ליצור מראה ממש ריאליסטי של עבודה על נייר עם טקסטורות מתאימות.

    התוכנה מאפשרת ליצור איורים, רישומים וציורים עשירים בפרטים, שכבות, ואלמנטים רבים בעלי טקסטורות ייחודיות שלא ניתן להגיע אליהן בתוכנות אחרות.
    פרוקריאייט היא התוכנה שאני משתמשת בה כשאני רוצה להוסיף טאץ׳ מיוחד, כזה שלא רואים בכל מקום ועושה את אפקט ה-וואו.

    גרפיקה למיתוג עסק. עבודה באייפד בפרוקריאייט

    אז מה הלו״ז שלנו?

    ILLUSTRATOR

    שיעור 1אילוסטרייטור

    שיעור 01

    Illustrator

    הכרת חלונות התוכנה, סרגל הכלים, רשימת קיצורים שימושיים, עבודה עם שכבות, הכרת פורמטים שונים למסך, להדפסה ולרשתות חברתיות. נלמד איך למצוא ולעבוד עם פלטות צבעים + (אתרים מוש ברמות), נלמד איך עובדים עם צורות התוכנה, החסרות, חיבורים, נלמד על מאפייני סדרה ולאחר מכן נבנה באילוסטרייטור סדרת אייקונים מצורות בלבד, השראות.

     

    אילוסטרייטור שעור02

    שיעור 02

    Illustrator

    עבודה עם כלי ה- pen tool ועבודה עם one line, ואיך אפשר לצייר אינסוף רעיונות בעזרת כלי מופלא זה. עבודה עם פריסות: הכרת מבנה גרפי של אריזה, שקית, גלויה, מדבקה. נלמד איך יוצרים סדרה גרפית מעניינת. עבודה במצב אקספנד, מהם בלידים, השראות.

    אילוסטרייטור שעור03

    שיעור 03

    Illustrator

    טיפוגרפיה זה הכל! מה זה בכלל טיפוגרפיה, למה יש התייחסות מוקפדת בעבודה עם טקסטים, התקנת פונטים, אתרים טובים לפונטים. איך בונים טיפוגרפיה בתוכנה, איך עובדים עם משקלים, איך בוחרים פונטים, הסבר על חשיבות רכישת פונט וזכויות יוצרים באופן כללי + אתרים והשראות. נ.ב. מקווה ששמתם לב שהדמות של סטאטיק בנויה מטקסטים בלבד (כן, כן טקסטים של השיר נמסט׳ה חחחח)

    אילוסטרייטור שעור04

    שיעור 04

    Illustrator

    מה זה פטרן, איך בונים פטרנים ואיך אפשר לקחת אותם צעד אחד קדימה כמו למשל: הדפסה על בד וכך ליצור קולקציה. ננתח פרוייקטים נבחרים של שירי ונבין איך הפרוייקט עוצב צעד אחר צעד, באילו טכניקות ואיך הוגש לדפוס, הגשה נכונה לדפוס, נכיר סוגי נייר מהממים, נלמד על זהב/כסף, פנטונים, נלמד להפוך השראה לפרוייקט שלם. חדש! בינה מלאכותית גם באילוסטרייטור! נלמד איך לקצר את הדרך ולייצר אלמנטים סופר וואוו בדקות. 

    אילוסטרייטור שעור05

    שיעור 05

    Illustrator

    ניהול שיחת איפיון מול לקוח, תוכנה לניהול העסק, איך אני מגישה פרוייקט ללקוח, איך אני בונה ללקוח תיקיית קבצים נכונה, בניית אייקונים וקטורים. נלמד טכניקות סופר מעניינות של פיתוח והלבשת מודלים ועיצובם בתלת מיימד. נלמד איך להבריק אובייקטים, להכניס בתוכם טקסטורות שונות, נעבוד עם נפחים, הצללות, נלמד איך לייצא קבצים מהסוג הזה בצורה נכונה.

    PHOTOSHOP

    פוטושופ שעור06

    שיעור 06

    Photoshop

    הכרת חלונות תוכנת פוטושופ, סרגל הכלים של התוכנה, סוגי מסמכים, יצוא ושמירה לדפוס ולמסך. רזולוציות עבודה, יבוא תמונות, שכבות, קרופ, טרנספורמציות, גדלים ועיוותים, חיתוכים

    פוטושופ שעור07

    שיעור 07

    Photoshop

    ריטוש: תיקון פצעים והחלקת עור, העלמת קמטים, העלמת אובייקט מתמונה, הקפצת תמונה ע״י חידוד חיתוך נכון לשיער (אפילו מקורזל), ריטוש מוצרים והפיכתם לתמונות על רקע נקי לאתר אינטרנט, הצללות וגרדיאנטים

    פוטושופ שעור08

    שיעור 08

    Photoshop

    טקסטים וקולאז׳ים: עבודה עם טקטסים, תלת-מיימד, אפקט זהב, נצנצים, ניאון, טקסטורות בתוך טקסטים, שילוב תמונות עם טקסטים, טקסט מאחורי תמונה. עבודה על קולאז׳ים, חיתוכים, שכפולים, תמונות עם פילטרים. חדש! בינה מלאכותית בפוטושופ! נלמד לתת פקודות שיעזרו לנו להפיק כל כך הרבה טוב, אני מזהירה מראש- זה ממכר!

    פוטושופ שעור09

    שיעור 09

    Photoshop

    מסיכות ומוקאפים! נלמד לעבוד עם מסיכות, לשלב אלמנטים מעניינים יחד ולהחליף רקעים. נעבוד עם מוקאפים מכל מיני סוגים (שקיות, אריזות, כוסות, הזמנות ועוד)

    פוטושופ שעור10

    שיעור 10

    Photoshop+ Midjourney

    הכנת גאנט לאינסטגרם, שילוב פוטושופ עם איורים מאילוסטרייטור, איך אני מצלמת ועורכת פרוייקטים שמיועדים להיות פוסטים לאינסטגרם, סרטוני גיף בפוטושופ (רמת מתחילים). והדובדבן שבקצפת: נלמד את תוכנת הבינה המלאכותית הכי פופולארית והכי שווה: מידג׳רני. תקבלו ממני טונות של פקודות שיעיפו את הפרוייקטים שלכם לשמיים. 

    PROCREATE

    פרוקריאייט שיעור 11

    שיעור 11

    Procreate

    עבודה עם תוכנת איור מדהימה-באייפד בלבד (מומלץ להגיע עם אייפד+עט)

    נלמד על מבנה התוכנה, נכיר את כלי התוכנה, נכיר מברשות שונות ומומלצות, נלמד להתקין מברשו חיצוניות, נעבוד על רגישות עם העט, שקיפות ואטימות. נלמד להכין פלטת צבעים ולדגום צבע מתמונה קיימת, ייבוא תמונות לתוכנה, עבודה עם שכבות, השקפת שכבות, שכפול/הסתרת שכבות, איור מעל תמונה קיימת, עבודה עם מסיכות, אפקטים, ייצוא התמונה והעברתה לתוכנת פוטושופ. עריכת אלמנטים מהפרוקריאייט בתוכנת פוטושופ ואז עבודה באילוסטרייטור.

    *נלמד למעשה איך לשלב עבודה עם 3 התוכנות יחד כלומר: עבודה עם האייפד, העברה לעריכה בפוטושופ והכנת מוצרים באילוסטרייטור.

    PROCREATE

    פרוקריאייט שיעור 11

    שיעור 12

    Procreate

    עבודה עם תוכנת איור מדהימה-באייפד בלבד (מומלץ להגיע עם אייפד+עט)

    נלמד על מבנה התוכנה, נכיר את כלי התוכנה, נכיר מברשות שונות ומומלצות, נלמד להתקין מברשו חיצוניות, נעבוד על רגישות עם העט, שקיפות ואטימות. נלמד להכין פלטת צבעים ולדגום צבע מתמונה קיימת, ייבוא תמונות לתוכנה, עבודה עם שכבות, השקפת שכבות, שכפול/הסתרת שכבות, איור מעל תמונה קיימת, עבודה עם מסיכות, אפקטים, ייצוא התמונה והעברתה לתוכנת פוטושופ. עריכת אלמנטים מהפרוקריאייט בתוכנת פוטושופ ואז עבודה באילוסטרייטור.

    *נלמד למעשה איך לשלב עבודה עם 3 התוכנות יחד כלומר: עבודה עם האייפד, העברה לעריכה בפוטושופ והכנת מוצרים באילוסטרייטור.

    כותבים עליי

    ממליצים באתר נטלי אהרוני

    נטלי אהרוני, 32

    חצור בגלילית

    אז ככה, אני גרפיקאית ובעלת עסק עצמאי לעיצוב גרפי ומיתוג. כשנרשמתי לקורס שמעתי את המשפט ״מה כבר יש לך ללמוד? את כבר מכירה את התוכנות״ – אז יש לי כמה דברים להגיד – זה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי ולעסק שלי, למדתי כל כך הרבה דברים! השכלתי, שאבתי השראות וכלים כלכך שימושיים שבדרך כלל מדלגים עליהם בתואר ובלימודי תקשורת חזותית. הקורס תמציתי, מכיל כמויות של ידע והשראה ושווה כל שקל – וכמו שאני אמרתי הוא מכיל 4 שנות תואר ב 11 מפגשים!!! אז תודה לך שירי על חוויה מתקנת וסופר שווה – תודה לך על קורס מושלם❤️

    ממליצים באתר מירי בן סעדון

    מירי בן סעדון, 30

    לוד

    הקורס מדהים, סוחף, מעניין ומאתגר.שמת לב לכל הפרטים הקטנים ודאגת לתת לנו את כל הכלים הנדרשים. היה כלכך ממצה, ממקד ומקצועי. היית ערוכה לכל שיעור בצורה פרפקציוניסטית שנתנה לנו השראה ובעיקר הייתה תמיד הרגשה שאת כלכך אמיתית ונמצאת כאן באמת כדי ללמד אותנו את כל סודות המקצוע, בלב רחב וידע שלא נגמר..

    יש לי את העונג להמשיך איתך לקורס פוטושופ ומבחינתי בכלל נראה שזה לא הסוף…תודה על הכל 🥰

    ממליצים באתר טל בן גיגי

    טל בן גיגי, 30

    אשדוד

    תודה פשוט תודה ❤️
    כשעושים מהלב זה פשוט מורגש.
    תודה על האכפתיות ושהענקת לנו את הכלים ואת כל הסודות להצליח לא מובן מאיליו.
    תודה מכל הלב את מוכשרת בטירוף וזכינו ללמוד אצלך.
    וכל הבנות פשוט מיוחדות כל אחת בפינצטה איכותית ומקסימה שמחתי מאוד להכיר ❤️❤️❤️

    תמי אזולאי

    תמי אזולאי, 31

    רמלה

    אמת שקשה לי לראשונה לסכם תקופה קצרה עם המון משמעות!
    אז שירי ראשית תודה לך על הלמידה שהגיעה לא רק מהידע אלא מהלב, תודה על כך שיש בך רצון אמיתי שנצליח!
    תודה שגילית לנו את סודות המקצוע, לגמריי לא מובן מאליו!
    תודה על האמת שלך ועל השיתוף… תודה על העזרה בזמן הכנת שיעורי בית. הקורס איתך הוא לא רק בוטיק בשם אלא גם בהרגשה.
    הכל היה מדויק ונכון.

    ממליצים באתר שרי

    שרי צ׳רנו, 25

    הרצליה

    היי אהובה,
    עבר שבוע מהשיעור האחרון אז נראה לי אחלה זמן לסיכום.
    רציתי להודות לך על כל הידע ותשומת הלב. השיעורים עברו בצורה כל כך נכונה וחכמה. הבנייה של כל המערך, הצורה שהעברת כמויות של חומר, שימת הדגש על הפרטים הקטנים והיחס האישי כל כך לא מובנים מאליו.
    את ודניאל הייתן ממש מדהימות והיה כיף אמיתי כל יום ראשון לפתוח איתכם את השבוע🙃
    הבחירה הכי טובה ונכונה שעשיתי עבור עצמי❤️ שוב תודה רבה ומחכה שתפתחי קורס המשךךךך

    בא לי להראות לכם עוד קצת!

    אז מה תלמדו ממני

    הכנתי לכם סרטון עם כמה פרוייקטים מאד מעניינים. במסגרת הקורס אני אלמד אתכם צעד אחר צעד איך בניתי את הפרוייקטים האלו ובאיזה טכניקת עבודה השתמשתי. 

    אני אלמד איך עובדים עם קבצי ״פריסות״ של אריזות, שקיות וכ׳…ואיך מייצאים אותם לדפוס בצורה הנכונה. 
    אני אשתף אותכם בטונות של השראות, אתרים שווים ועוד ממתקים גרפים שעלה לי הון רב ומלא זמן ללמוד!

    המטרה שלי היא לקדם אתכם לפחות בעוד שלב אחד קדימה. אני רוצה ״לקחת״ אתכם לאזור הרבה יותר מעניין, וכך בעצם להגדיל את מאגר הלקוחות ולהרים מחירים.
    צפו בסרטון שהכנתי-יש שם הרבה, צפייה מהנה 🙂

    הכשרת מקצוע

    הקורס מקנה ידע פרקטי בתוכנות גרפיות הכי נחוצות והכרחיות כדי להתחיל לעבוד בתחום. מעצבים גרפיים מרוויחים מהבית בין 80-350 שקלים לשעה, שזה

    10,000-30,000 בחודש.

    שיפור העסק

    אם יש לכם כבר עסק, תדעו איך לתת לחומרי העסק מראה מיתוגי ומקצועי שימשוך יותר לקוחות, לקוחות שיבינו שאתם והעסק שלכם מיוחדים ושווים.

    עבודה מהבית

    או מהחוף בהוואי!!! צריך רק מחשב ואתם מסודרים. (בתור אמא ל-3 בנות אני יכולה לומר שזה יתרון גדול להחזיק עסק שלם בתיק קטן)

    אנחנו הולכים לבלות יחד 66 שעות של עיצוב גרפי! הולך להיות מ-ט-ו-ר-ף!!!

    תוכנת אילוסטרייטור: 

    5 מפגשים (מפגש אחד בשבוע) – 5.5 שעות בכל מפגש + פרוייקט גמר!

    תוכנת פוטושופ:

    5 מפגשים (מפגש אחד בשבוע) – 5.5 שעות בכל מפגש + פרוייקט גמר!

    תוכנת פרוקריאייט:

    מפגש אחד – 5.5 שעות + פרוייקט גמר!

    שיעור בעבודה ידנית נטו:

    מפגש אחד (מפגש אחרון)- 5.5 שעות

     

    סה״כ: 66 שעות לימוד, 12 מפגשים ארוכים (יחסית-כל מפגש 5.5 שעות) 

    בכל שיעור יהיו שיעורי בית- חובה להכין ולהשקיע ולשים פס על ציפיות נמוכות כי אין לי כאלו.

    בנוסף, תהיה קבוצת ווטצאפ לכל מחזור לימוד. הקבוצה תהיה פתוחה לשאלות במשך 6 חודשים מרגע התחלת הקורס.

    בכל שיעור תקבלו באופן מודפס את תוכן שלמדנו. (זהב טהור)

    אחרי כל שיעור תקבלו ממני סרטונים עם תמצית הטכניקות שלמדנו. (זהב טהור מאד)

    הקורס יתקיים בימי שלישי בשעות 9:30-15:00 , בסטודיו שלי במושב ישרש (בין רחובות לרמלה).

    עד כה העברתי 9 מחזורים של לימודים כל המקומות למחזורים אלו sold out תוך כמה שעות!!!

    * תאריך הקורס הקרוב-סולד אאוט! מחזור 010 יתחיל בתאריך 5.3.2024 בימי שלישי. פירוט התאריכים והשיעורים:

    שיעור אילוסטרייטור 001- 05.3.2024 יום שלישי

    שיעור אילוסטרייטור 002- 12.3.2024 יום שלישי

    שיעור אילוסטרייטור 003- 19.3.2024 יום שלישי

    שיעור אילוסטרייטור 004- 26.3.2024 יום שלישי

    שיעור אילוסטרייטור 005- 02.4.2024 יום שלישי

     

    שיעור פוטושופ 006- 09.4.2024 יום שלישי

    שיעור פוטושופ 007- 16.4.2024 יום שלישי

    שיעור פוטושופ 008- 30.4.2024 יום שלישי

    שיעור פוטושופ 009- 7.5.2024 יום שלישי

    שיעור פוטושופ 010- 15.5.2024 יום רביעי

     

    שיעור פרוקרייאט 011- 21.5.2024 יום שלישי

    שיעור פרוקרייאט  012- 22.5.2024 יום רביעי

     

     

    תיאום ציפיות

    01. אני לא מכירה כפתור שלוחצים עליו >> והופה >> ההצלחה מגיעה. אתם חייבים להשקיע ולתרגל את כל הכלים והטכניקות שנלמד בקורס!

    02. אתם חייבים לפנות מספיק זמן בלו״ז שלכם כדי לבנות כמה שיותר פרוייקטים (גם אם הם לא של לקוחות אמיתיים) לתיק העבודות שלכם!

    03. אל תצפו לסיים את הקורס ולהיות מוצפים בלקוחות. זה יגיע כן, אבל ככל שתפרסמו יותר עבודות מעולות ופרוייקטים מושלמים בתיק העבודות שלך. מומלץ לפרסם בעקביות ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט שלכם!

    אז למי הקורס מתאים?

    01. למתחילים – שיודעים (אפילו ממש מעט) לעבוד עם התוכנות שנלמד. אני אלמד הכל מאפס כמובן, אבל מזהירה מראש… אנחנו נקפוץ ישר אל המים העמוקים. נדלג על כל מה שלא נחוץ וניגש ישר לעניינים!

    02. לבעלי ידע בסיסי – שמרגישים תקועים, שרוצים ללמוד משהו אחר, זוית אחרת, סודות כמוסים ושיטות עבודה פשוטות ונוחות, כן כן, גם כאלו שרוצים לחזק את הידע שלהם ולהפוך ליותר מקצועיים בתחום ולהתפרנס ממקצוע העיצוב הגרפי הכל כך מבוקש בימינו!!!

    03. למי שרוצה ללמוד איך להגיע לתוצרים סופר מיוחדים וע״י כך להגדיל את קהל הלקוחות.

    04. למי שמבין/ה ש״להיתקע במקום״ זה פשוט פשע! או במילים אחרות למי שרוצה לקחת את העסק צעד אחד קדימה.

    וכן, יהיו בכל שיעור שיעורי בית (אני מצפה להשקעה רצינית בשיעורי הבית- כי הם הופכים להיות תיק העבודות שלכם)!

    שאלות ותשובות

    הקורס מתאים גם למתחילים?

    כן אבל רק אם אתם יודעים איך לשחק עם פוטושופ או אילוסטרייטור בקטנה, ורוצים לקחת את הידע הזה לרמה הבאה. (חשוב! דרישה מקדימה לקורס: שתוכנות אילוסטרייטור + פוטושופ יהיו כבר מותקנים על המחשב שלכם. אם תרצו להתקין כבר עכשיו את התוכנות: תשלחו לי הודעה ואשלח לכם חזרה למייל מפרט מסודר של הוראות ההתקנה)

    איזה תוכנות לומדים?

    אילוסטרייטור, פוטושופ, פרוקריאייט.

    חייב אייפד בשביל הקורס?

    אני מלמדת את תוכנת פרוקריאייט באייפד. מומלץ מאד שעד אז יהיה לכם אייפד + עט עם התוכנה מותקנת. אין צורך בשום ידע מוקדם בתוכנת פרוקריאייט.

    את מלמדת מיתוג?

    אני לא מלמדת מיתוג ועיצוב לוגו בקורס הזה- אלא נטו עבודה עם התוכנות גרפיות המפורטות בסילבוס. בקרוב יפתח קורס נפרד למתקדמים שעוסק אך ורק בעיצוב לוגו ומיתוג. 

    אם למדתי בעבר במככלה מסויימת, יש לי מה ללמוד גם בקורס שלך?

    ברור! תמיד יש מה ללמוד. אולי זה ישמע קלישאתי אבל ידע זה כוח! אין יום שאני לא לומדת עוד ועוד בתחום הזה.

    האם מקבלים תעודה מוכרת?

    כן, מקבלים תעודת הצטיינות מ״שירי לוי״.

    כמה תלמידים יהיו בכל מחזור?

    עד 6 תלמידים/תלמידות בכל מחזור.

    יש חנייה?ֿ

    בטח, מלא 🙂

    יהיו שיעורי בית?

    ברור!!!! 

    האם צריך להביא איתי את המחשב הנייד שלי?

    מומלץ מאד להגיע עם המחשב שלכם. במידה ולא מתאפשר- אל דאגה, אנחנו לומדים בכיתת לימוד מקצועית ומסודרת.

    האם מקבלים חוברות לימוד?

    ברור! הכנתי חוברת לימוד מסודרת.

    אפשר לשאול שאלות לאחר הקורס?

    כן. תהיה קבוצת ווטצאפ שתהיה פתוחה לשאלות למשך 6 חודשים מרגע התחלת הקורס.

    התוכנות בעברית?

    כל התוכנות באנגלית, השיעורים בעברית כמובן.

    עם איזה מחשב נעבוד?

    מחשב של mac , מחשב מומלץ מאד לעבודות גרפיות.

    מה צריך להביא?

    מחברת,כלי כתיבה וטונות של מצב רוח.

     

     

     

     

     

     

    למה החלטתי שאני מגלה לכם את הסודות הכמוסים שלי?

    אלו טכניקות עבודות שפיתחתי במשך 13 שנים בתחום, זה ידע ששווה הרבה מאוד כסף, גם לגרפיקאיות מקצועיות.

    הסיבה, כי אני מאמינה שאחרי שתלמדו וכמובן תיישמו את כל מה שנלמד בקורס בוודאות – תשיגו עוד לקוחות, תוכלו להעלות מחירים, תשלחו לי מכתב תודה 🙂 ואוכל להפחית מהעומס שיש לי על ידי העברת עבודות אליכן, התלמידות שלמדו לעשות את העבודה כמו שצריך.

    שווי הקורס: 16,500₪

    שימו לב יש עוד!

    שלא תחשבו שמערכת היחסים שלנו מסתיימת לאחר סיום הקורס, אני אפתח לנו קבוצת ווטצאפ שתהיה פתוחה ל-3 חודשים נוספים מרגע סיום הקורס.

    כלומר יש לנו את כל זמן הקורס יחד + 3 חודשים לשאול שאלות ולקבל עזרה מקצועית ממני!

    ​אבל לא רק זה, אני גם אלמד אתכם איך לפרסם את העבודות באינסטגרם בשיטה שדרכה אני קיבלתי את כל הלקוחות שלי, כך שגם אתם תוכלו להמשיך בדרככם ולהרוויח לבד.

    * 6 מקומות בלבד!!!*

    חשוב לי שתדעו שמספר המקומות מוגבל והנה למה:

    למדתי בעצמי בכיתה גדולה יחסית (מעל 20 תלמידים) ואני יודעת כמה זה לא כיף ללמוד תוכנות בצורה הזו. אני מאמינה בלימוד פרונטלי בוטיקי יותר, לכן נעבוד בכיתת לימוד של עד 6 תלמידים. כך שהיחס יהיה הרבה יותר אישי.

    אז תסלחו לי אם המקומות לקורס נתפסים מהר מידיי

    שווי הקורס: 16,500₪

    אבל זה לא מה שתשלמו, שימו לב

    ההשקעה שלכם היום:רק 1200 ₪ כפול 12 תשלומים

    שזה יוצא 14,400 ₪ (או 14,000 ₪ למשלמים בתשלום אחד)

    אז איך מצטרפים? קל.

    1. תמלאו כאן בטופס את הפרטים שלכם

    2. אני אתקשר כדי לוודא התאמה

    3. במידה ותתאימו, נסדיר התשלום ונצא לדרך נפלאה יחד!

    בחזרה למעלה
    דילוג לתוכן